Schrijf hier in voor onze nieuwsbrief
  • Maandelijkse e-magazine
  • Wekelijkse updates
  • 60.000 lezers!

Vul hier uw e-mail in:

Vastgoedvergelijker

Nieuw concept van Annexum beloont consumenten wanneer zij een huurder vinden

Met de huidige problemen omtrent leegstand van winkelpanden loont het om op zoek te gaan naar Annexumnieuwe methoden om huurders aan te trekken. En dat is precies waarmee Annexum, een belegger in vastgoed, zich bezighoudt om ervoor te zorgen dat de bezettingsgraad van haar portefeuille intact blijft.

Annexum kwam vorig jaar op de proppen met Mijn Winkelkeuze, een model waarbij de bezoekers van het winkelcentrum betrokken worden bij het vinden van nieuwe huurder. Zij kregen de mogelijkheid om hun mening te geven over wat voor soort winkel in het leegstaande pand moet komen.

Het nieuwe concept van Annexum borduurt voort op dit plan. Bij panden waar het publiek al te kennen heeft gegeven wat voor soort winkel zij het liefst in het pand terugzien wilt de belegger consumenten belonen als het hen lukt om een nieuwe, passende huurder voor te dragen. Wanneer de suggestie tot het tekenen van een huurcontract leidt, kan de tipgever een flinke vergoeding verwachten.

De campagne in kwestie, Mijnhuurderskeuze.nl, is tot stand gekomen met advertentiebureau Thanz Communicatie. Volgens beide partijen is het idee een nieuwe variant op crowdfunding en crowdsourcing, genaamd crowdfinding. Net als bij de andere twee begrippen wordt er oproep gedaan aan de menigte om een probleem op te lossen, in dit geval het vinden van een huurder van een winkelpand.

Door Redactie | Gepubliceerd op 15 juni 2015

Dit bericht is geplaatst in Algemeen
Tags: , , , , .
LinkedIn Twitter NUjij
Print Friendly, PDF & Email